1.5.07

Kuliah Herba HPA




Pada hari Rabu, esok, bersamaan 2 Mei, akan diadakan KULIAH HERBA SIRI 1: DARAH TINGGI DAN PERUBATAN HERBA. Bertempat di KLIH, jam 8 mlm.

Kuliah disampaikan oleh Pengarah Urusan 1 HPA Industries Sdn Bhd, Tuan Haji Ismail Haji Ahmad.

Beliau adalah pemilik kepada HPA, dan pakar dalam ilmu perubatan herba. Untuk mengetahui dan mengenali beliau dengan lebih dekat, serta HPA itu sendiri, sila hadir ke kuliah tersebut.

Jika sekali menghadiri kuliah beliau, saya beri jaminan sebahagian besar daripada anda semua akan jatuh hati kepada perubatan herba dan tidak kepada perubatan lain. Maaf kepada para doktor semua. Namun, perubatan herba bukan menentang rawatan moden. Ada situasi yang memerlukan rawatan moden.

Alhamdulillah, telah beberapa bulan saya tidak mengambil ubatan moden jika memerlukan rawatan, sebaliknya ubatan herba HPA. Saya telah membuktikannya untuk diri saya dan keluarga. Anda...cubalah!

Semua dijemput hadir, walaupun belum menjadi ahli HPA. Untuk menjadi ahli, boleh hubungi saya di elbaritii@yahoo.com

Sila ke link ini untuk iklan kuliah tersebut. Terima kasih.

No comments: