1.5.07

Kenali HPA, cintai herba ciptaan Ilahi!

Pekerja sedang membotolkan kordial roselle yang penuh dengan khasiat vitamin c. Saya menghilangkan demam dan selesema dengan meminum air roselle sahaja, serta kopi radix.

Biskut Radix HPA sedang diproses. Alhamdulillah, terdapat alternatif biskut yang dijamin suci dan halal. Ditambah pula dengan khasiat tongkat ali serta herba2 yang lain.

Kompleks HPA di Jejawi, Perlis. Di hadapan bangunan ini terdapat dataran yang digunakan untuk solat tahajjud beramai-ramai pada setiap kali kursus herba diadakan setiap sebulan sekali di Perlis. Di pintu masuk Kompleks inilah terletak bilik cerap bintang.

Tuan Haji Ismail, Pengarah Urusan HPA. Seorang yang mahir dalam perubatan herba.

Seorang Prof. Madya dari USM, dan berpengalaman dalam organisasi kesihatan di peringkat antarabangsa telah menjadi ahli HPA dan memuji pengetahuan Tuan Haji Ismail. Menurut beliau, kelebihan Pengarah Urusan HPA ini ialah pengetahuan yang mendalam tentang herba dan sistem rawatan tubuh badan dengan disertakan amalannya sekali. Beliau memang kagum dengan HPA.

Juga yang menarik ada pada HPA ialah, pekerja kilangnya diarahkan solat dhuha setiap kali sebelum masuk bekerja, dan membaca al-mathurat. Jelaslah, ke mana arah tuju HPA bersama barangannya...

No comments: