21.7.08

Cerita Pembentukan Kerajaan Perak Dan Isu Semasa Oleh YAB Ir Nizar.

Satu pendedahan yang mengejutkan saya dan sangat menarik, berkaitan pembentukan kerajaan negeri Perak oleh Ir Nizar di laman ceramah www.terengganukini. net

Mengejutkan saya kerana banyak maklumat yang saya dengar adalah baru bagi saya dan jarang sangat saya membeli vcd ceramah ketika ini.

Sila masuki laman web di atas, turun ke bahagian ceramah dan pilih dua ceramah :

  1. Sepetang bersama MB Perak
  2. Ceramah isu 19 Julai oleh Nizar.
Antara penjelasan beliau :

1. Keadaan genting pembentukan kerajaan Perak dan cara pemilihan MB Perak
2. Isu-isu semasa
3. Sokongan Raja Muda
4. Gangguan pemimpin Umno Perak dan menteri-menteri pusat
5. Rasuah berpuluh juta yang ditawarkan oleh Umno dan isu boneka DAP
6. Pemecahan oleh Umno terhadap akar umbi rakyat Perak
7. Penipuan oleh seorang Mufti kononnya Presiden PAS, Mursyidul Am PAS dan Dr Haron
Din bersetuju gabungan PAS+Umno mentadbir Perak
8.
Pemilihan Ahli Majlis Kerajaan Tempatan
9. Cubaan pengaruhi Mahkamah Tinggi untuk jatuhkan kerajaan PR pada 31 Ogos nanti.
10. Kerjasama drp PKR dan DAP dalam pentadbiran dan beberapa isu kecil Islam.
11. Isu tanah di Perak, antaranya pemberian tanah oleh Kerajaan Perak lalu kepada parti
Umno, MCA dan Gerakan.

Selamat mendengar.

No comments: