24.5.07

Bertukar Catatan Peribadi Yang Dikongsi Bersama

Pada peringkat awal penubuhan blog ini, saya merancang untuk memuatkannya dengan tulisan-tulisan ilmiah yang menyentuh isu-isu semasa agama, dakwah dan masyarakat. Tetapi, setelah lama berlalu, rupanya saya belum ada kemampuan untuk mencuri masa bagi memenuhi hasrat tersebut.

Maka saya beralih kepada satu bentuk catatan yang lebih bersifat santai. Saya perlu membiasakan diri untuk menulis dan menulis terlebih dahulu, sebelum mampu mengajak pembaca mengikuti setiap kupasan isu secara ilmiah, suatu hari nanti.

Maka saya akan menulis apa sahaja yang terlintas nanti. Dengan pelbagai ragam tulisan. Ia akan jadi lebih peribadi, tetapi boleh dikongsi bersama. Namun, saya cuba selitkan satu dua tulisan ilmiah, setakat termampu.

Saya beralih demi tidak menghampakan pembaca yang mungkin inginkan satu tulisan yang "canggih". Itu belum boleh dilakukan buat masa kini.

Terima kasih yang sudi membaca celoteh peribadi nanti. Wassalam...

No comments: